Välkommen värme!

Tänk vad fina ni är som fortfarande kikar in här. Och tänk att jag är så jäkla sämst på att skriva. Jag får skylla på att jag har haft mycket i skolan och att vädret äntligen har börjat behandla oss med värdighet.
 
Så, vad har hänt sen sist då? Jobbig influensa försvann och byttes ut mot Turkiet-resa (som ÄGDE för övrigt. Vackert väder, riktigt fint solbränd hy och en hel veckas mys med bästa mami ♥), Stockholmsbesök, häng med fina vänner och kärleken. Igår bjöd jag hem mina fem favorittjejer här i Linköping på Tacokväll. Det var mycket hets, skratt och skitsnack som sig bör. Jag är så glad för dessa nyfunna vänner! Ikväll ska jag och min man iväg och avnjuta årets första grillkväll med ett par gemensamma vänner, ska bli alldeles fantastiskt gott - grillat ÄR godast. För övrigt har jag ÄNTLIGEN lagt undan vinterjackan för ett par månader framöver. Jag är ju en sådan sjukligt frusen person så jag skulle gärna burit den fram till midsommar, men nu tyckte folk i min omgivning att det var dags. Och jag är beredd att hålla med. Det är så jävulskt snyggt med skinnjackor och vårjackor i övrigt. Såhär såg jag ut härom dagen för övrigt, notera det liiite ljusare håret (ja, ni hörde! Jag går mot ljusare tider igen... hehe).