lördag i Stockholm.

Igår var jag med min vapendragare Mikaela på Engelen. Egentligen är väl Engelen mest ett tillhåll för Stockholms alla silverrävar (dock ett väldigt trevligt sådant). Hur som helst så var vi där igår för att världens bästa Julia skulle vara med och sjunga tillsammans med hennes pappas band som var husband för kvällen.

Jag vet att du läser bloggen ibland Julia, därför ska jag rikta detta till dig personligen. Du var alldeles fantastisk igår! Jag har hört dig sjunga förut och har alltid vart en av dina största fans, men det här var något utöver det vanliga. Jag hade gåshud hela låten igenom. FAN VAD BRA DU ÄR! (Lyssna mer på Julia här - nästan löjligt bra).


Nu är jag i Linköping igen och allt är som det ska vara. Staden som förmodligen kommer att bli mitt hem till hösten... ja, ni hörde. Som alltid är ju inget hugget i sten, men man måste våga satsa för att vinna. Home is where the heart is, eller hur? Och idag ställde jag mig även frågan om det är möjligt att tycka om någon FÖR mycket. Svaret blev tydligen nej! Vilket var tur för annars hade vi legat risigt till... ♥

 

#1 - - Anonym:

Ja, det stämmer

#2 - - Julia:

Det här var det finaste någonsin! Jag rös allt lite av välbehag jag med, när du klämde i på den gamle forden eller vad det var..? Fantastiskt!! Tack för att ni kom dit och för att du är så jävla bra!