Kvällens saknad, 2

PENGAR! Det är då själva fan att allting ska handla om pengar hela tiden. Jag är så otroligt stressad över allt jag vill göra och att jag kanske inte kommer kunna göra det på grund av att jag har för lite pengar, och inte hinner få ihop i tid. Jag har världens sämsta tålamod och är även jordens veligaste människa. Bestämmer mig för en sak ena sekunden och sen hinner jag ändra mig sjuhundraelva gånger per dag. Varje natt, precis varje natt innan jag ska sova fantiserar jag om att jag vinner drömvinsten på lotto. 113 miljoner, bara sådär. Men jag är min egen lyckas smed har jag insett, jag ska fixa det här! (Ska dock köpa en trisslott imorgon bara för att) För plötsligt händer det...

                                      Jag vet inte vart jag ska än, men jag ska komma dit!!!