Kvällens saknad, 1

Tycker inte ni också att många gånger när kvällen smyger på börjar man sakna vissa grejer/personer otroligt mycket. Sån är jag i alla fall. Behöver inte alltid vara negativ eller sorglig saknad, det beror ju väldigt mycket på humör. Det här kommer återkomma många kvällar, det kan jag lova.

Ikväll saknar jag Anna Flygel. Min partner in crime sen mannanminne och numera bosatt i Göteborg. Fick denna saknadskänsla när jag lyssnade på "Polaren Per är kärlekskrank" med Cornelis Vreejswiik. Det är en vers där som får mig att tänka på henne, haha. Anna är fantastisk. Anna förstår mig. Anna dömer inte och vi har fan vart överallt tillsammans. Jag saknar dig extra mycket ikväll love. ♥

            
                    "Hon bjöd mig hem till sig en kväll & vi satt i hennes dyschatell. Vi drack en massa alkohol
                                                                -  FANTASTISKT vad den damen tål."