i ♥ weekends

Heeeeeej chompisar!
Hoppas ni har haft en bra helg, för det har bannemig jag haft. En summering:

Fredag: Jag och systrarna Norkvist hade bokat bord på den underbara restaurangen mamas and tapas och åt så mycket god mat att det rann ur öronen på oss, tapas är verkligen att rekomendera till er som inte ätit det. Till efterätt drack jag en frozen margarita som var fantastisk.

Lördag: Min goda vän Jonatan fyller 20 och det firades med dunder och brak i bygdegården i Lindholmen. Och låt oss säga såhär: det var mycket längesen jag hade så kul! Underbara människor och stämningen var på topp. Jag var i mitt esse och dansade så mycket att jag hade träningsvärk när jag vaknade. Men kul hade vi & jag ville inte gå hem, kröp väl innanför dörren halv 5 imorse. Så alltså, en förbannat bra kväll! och nedan ser ni gårdagens outfit. Kände mig foxy i min nyinköpta dress.



Söndag: Blev uppdragen ur sängen av mamma vid 10 för att befinna mig på adventsfika en timme senare. Sen har jag umgåtts med Jennie & Andrea, vi har prommenerat och kollat på A-lagsmatch i ishallen. Och det föll ju mig mycket i smaken eftersom att jag alltid har haft ett gott öga till hockeyspelare, haha. 

Nu tänkte jag avsluta denna vecka med att krypa ner under täcket och njuta av mr. Pitts torso i Troja. Godnatt!

#1 - - Jennie:

du är ju för läcker!!!

#2 - - Sara:

Fin :)