på återseende.

Hej alla mina älskade och trogna läsare! ♥

Jag har, efter lång överläggning med mig själv, bestämt mig för att låta bloggen få vila nu - på obestämd tid. (paus för att tappa andan, hakan och glädjen att leva) 

I två hela år har bloggen följt mig likt en trogen hund. Det hinner hända mycket på två år ska ni veta, helt skrämmande mycket. Det har vart så fruktansvärt kul att få dela med sig av livet och upplevelser, och nästan ännu roligare att gå tillbaka och läsa och minnas de där små detaljerna man lätt glömmer.

Men då var jag en liten soon to be 18-åring och kunde skriva 700 inlägg om dagen om bajs & ingenting. Idag är jag snart 20 år och känner att det inte är med glädje jag skriver längre, utan mer bara av gammal vana. Och det är så fel eftersom att sockeeerbloggen är och ska vara något STORT OCH VACKERT. Och så ska det för alltid förbli. I love you guys!

Så nu lyfter jag på hatten, bugar & bockar och rullar ner ridån. 
Thank you, thank you very much.

#1 - - stajnabanajna:

bögelibög

#2 - - Camilla:

På återseende då ;)

#3 - - Josse:

Noooooooo. Vad ska jag hitta glädjen i vardagen nu då?

#4 - - Anonym:

Noooooooooooo.

#5 - - Andrea:

Det har varit en ära att få följa din vardag...

#6 - - Carro:

you suck!

#7 - - f:

men fyfan vad tråkigt, jag som har följt din blogg typ hur länge som helst. det suger ju :(

#8 - - A:

JAAAAAAAAAAAA, nu får du mer tid att umgås med miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig! ;) hähä

#9 - - Anonym:

Tror du ja ;) haha.

#10 - - Michi:

En stor del av mig dog den 18 maj 2009, rip.

Jag har inte lämnat detta mörka rum sen den 18 maj 2009 klockan 23.50. Persiennerna är fortfarande ner och gardinerna fördragna. Jag har samma vita tshirt på mig, duschen är ett öga blott och mat, vad är det? När får jag ser ljuset igen? KOM TILLBAKA!!!

#11 - - bitte:

Hej hej vill tipsa dig om en tävling jag har,

Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500 kr.

#12 - - Ida:

Men du ska veta att jag ändå tittar in varje dag och väntar på uppdatering ;)

#13 - - Edvina:

Vad dåligt att du är sjuk:(

#14 - - bitte:

Hej vill tipsa dig om min tävling med jättefina vinster

#15 - - Edvina och Marissa:

Heej vi kommer att sakna dig i skolan i fyran titta på våran blogg det är jag alltså marissa och edvina som skrive saknar dig och linda redan!!