bra start på dagen

Min lördag har börjat förjävla bra so far...

♦ Vaknade upp med ett leende på läpparna och en massa kyssar i nacken, då är jag såld.

♦ Skypade och snackade en massa skit med min älskade Malin nere i Österrike.

♦ Insåg att idag är det exakt 2 veckor kvar till M to the A to the L to the A to the Y to the S to the I to the A. Anna, TVÅ veckor!!!
 
Jag är helt okej nöjd med min situation för tillfället säger jag allra ödmjukast. Och nu ska jag träffa Caroline som jag är kontaktperson till, vi ska fika och sen ska vi till gymmet och simma (läs:bubbla jacuzzi) sen sitta i timmar i bastun. Det blir fint! ♥
#1 - - Anonym:

och veeeeem är den hemliga nya killen då? eller tjejen?

#2 - - Alexandra:

Han heter Hans-Christian och är en jäkel på att spela dragspel.

#3 - - balle:

jag trodde du gillade att vakna av att man ollade dej i nacken. dags att tänka om då :(