lalalalexandra

Jag började göra en lista, men jag tycker de är bajstråkiga att fylla i. Så jag gör en egen kort version istället.

Dagens bästa: Fikat med Malin ♥ alltid bäst & Roadtripen till Frösunda i maddes underbara stålmusen (det är en bil, men tolka det som ni vill)
Gårdagens humör: Som en pilsk trött jävla sengångare på speed med humörsvängningar. Sorry älskling, men det är bara att härda ^^ (lång historia, men det var en riktig himmel&helvetesdag igår. Är det bara jag som älskar ordet pilsk btw?)
Århundradets förlåt: Daniel Hååg, det var inte bara mitt fel. We love you!
Kvällens planer: Äta underbar Hasselbackspotuttis, bada och pLuGga.
Månadens viktigaste: P L U G G A  T E O R I, not so far far away.

Nej, nu orkar jag inte mer för idag. Kände att jag var tvungen att uppdatera en del eftersom jag är kass på det annars. Önskar alla en trevlig kväll! *lunarkjamar*



 

#1 - - Aspo:

FRÖSUNDA!

#2 - - Alexandra:

haha, aa WIHOO!