sängbyte

Snabb uppdatering.
Idag har jag + tre starka killar flyttat ner min stora säng från pappa ner till mamma & tagit den lilla sängen upp till pappa. Varför? Jo, egentligen vet jag inte. Men jag kände att mitt rum hos mamma skulle få prova på att ha en stor säng. Fast jag bar kuddarna istället, men ack så tungt. Tack för hjälpen grabs!

Hittade också en jättehärlig bild som Basti såklart har tagit. Bilden föreställer oss läckra människor som ska ha både studentskiva & flak tillsammans. Dessvärre går planeringen lite segt, men vi är på god väg iallafall. Lite info om det får vi presentera senare när vi vet mer.

image456

bilden är tagen i matsalen. Och vi media-elever är ju lite märkvärdiga av oss, så vi dukade upp ett långbord så alla fick plats. Det tackar vi för!

Nu måste jag plugga Svenska. Sen ikväll ska jag & danne på bio, vi ska se 'här med förklarar jag er Chuck and Larry' med bla. Adam Sandler & Jessica Biel, blir nog jättebra tror jag!
#1 - - aaaa:

den verkar så jääkla bra :D!!!!!

#2 - - Alexandra:

jaaa det tycker jag med :) och vilka biomänniskor vi har blivit va, tredje söndagen i rad ;)

#3 - - jennie:

JAG ÄLSKAR JESSICA BIEL, hoppas filmen är bra mitt lilla hjärtegull :)

#4 - - din pappas älskarinna:

Jag antar att Matte K var en utav grabbarna som hjälpte till att bära sängen? Allt jag kan se framför mig är hur Mats lyfter upp den stora sängen i bar överkropp och flashar sin brandmansarmar. GRRR! COME TO MAMA!

#5 - - Alexandra:

min pappas älskarinna(?): haha, nej du lilla gumman. Min pappa var upptagen med att ta hand om sin FRU & barn. Jag fick hjälp av MIN man ;) och hans två kompisar. så det så! keep on dreaming baby!

#6 - - din pappas älskarinna:

Ta
hand om sin fru? Ja, det gjorde han mycket möjligt på dagen men på kvällen hade jag honom helt själv över mig! AOUCH!